شعر عاشقانه

شعر و عکس عاشقانه عشقستان دوبیتی تک بیتی زیبا قصیده رباعی

شعر عاشقانه

شعر و عکس عاشقانه عشقستان دوبیتی تک بیتی زیبا قصیده رباعی

بیست هزار بازدید

سلام دوستان با محبت من

امروز به مناسبت اینکه تعداد بازدید کنندگان وبلاگ به بیست هزار تا رسید میخوام بهتون یه شعر و

عکس زیبا هدیه کنم که امیدوارم خوشتون بیاد.ما رو از نظراتتون محروم نکیند.




ز چه ره تو آمدستی که چنین شکسته بالی
ز کدام قصه آیی که جدا ز حس و حالی
بنشستمت که آیی و که با منت نشینی
نه به یک شب و یکی روز که صد هزار سالی



دانلود عکس عاشقانه

امروز همه ی عکسهایی  که تا حالا توی وبلاگ قرار دادم رو برای دانلود گذاشتم که خیلی توصیه میکنم دانلودش کنید آخه واقعا عکسهای زیبایی هستند.حجم فایل حدود 1 مگا بایت

دانلود

پسورد فایل زیپ:

www.miladfarhadi.blogsky.com

دشمن جان




دوستت دارم و دانم که تویی دشمن جانم

ز چه با دشمن جانم شده ام دوست ندانم

متون و اشعار عاشقانه و زیبا



دوستان این صفحه رو توی کامپیوترتون ذخیره کنید و به عنوان یادگاری از ما نگه دارید
راستی قبل از اینکه شروع به خوندن کنید نظرتون رو راجع به این "ابر پست جملات فانتزی" بیان کنید

بنام خدایی که برای قلب دوست و برای اثبات دوستی اشک را افرید


سلام سلامی از قلب شکسته از قلبی دور افتاده همچون کبوتری سبکبال که دراسمان عشق به پروازدرامده است سلامی به بلندای اسمان و به زلال و خلوص چشمه ساران سلامی به لطافت گرمای بهاری سلامی همچو بوی خوش اشنایی سلامی بر خواسته از دل و نشسته بر دل

روز اول گل سرخی برام اوردی گفتی برای همیشه دوستت دارم روز دوم گل زردی برایم اوردی گفتی دوستت ندارم روز سوم گل سفیدی برایم اوردی و سر قبرم گذاشتی و گفتی منو ببخش فقط یه شوخی بود


ادامه مطلب ...