شعر عاشقانه

شعر و عکس عاشقانه عشقستان دوبیتی تک بیتی زیبا قصیده رباعی

شعر عاشقانه

شعر و عکس عاشقانه عشقستان دوبیتی تک بیتی زیبا قصیده رباعی

خدا نگهدار عشقستان


با درود بر تمام دوستانی که در طی این چند سال با عشقستان همراه بودند.بعد از ماهها دارم دوباره می نویسم و نمی دونم که این آخرین نوشتم باشه یا نه.بعد از اون که آدرس دومین وبلاگ از اسم صاحب اصلی اون به عشقستان تغییر پیدا کرد تمام معادلات به هم خورد و بازدید کنندگان از روزی تقریباً چهار هزار نفر به روزی صفر نفر رسید و برای اینکه مجدداً به اون آمار برسیم تلاش فراوان می خواد. و به دلیل اینکه این خاطرات نشان دهنده دوره ای از زندگی من بود اونها رو که شامل منبعی عظیم و زیبا از اشعار و نکات زیباست به یادگار می زارم تا به دیگر دوستان هم حس زیبایی رو بچشونم.

نظرات 8 + ارسال نظر
setare 1391/03/08 ساعت 15:10

delam gereft az in k goftid in weblog yadegare... bude.man ha chand vaghat nemitoonestam b in weblog sar bezanam chon esmesho taghir dade budid!!!!!!!chera?inam begam k 1 sali mishe k in weblog zaeif shode.ama bazam mitoone b oj brese.pas milad jan dg az in jomalat narahat konande nagoo plz.

فرانک 1391/03/08 ساعت 17:18

سلام چه خوب شد اومدین

من وبلاگ شما رو خیلی دوست دارم
و با وجودی که به روز نمیشه مرتب سر میزنم
ازش خیلی خاطره دارم خیلی
امیدوارم دوباره مثل سابق بشه
خیلی دلم گرفت ......

سارا 1391/03/08 ساعت 18:11

خیلی بدی چرا داری میری

نوید 1391/03/11 ساعت 11:11

خیلی وقته منتظرتونم ولی اصن باز نمیشد
امیدوارم دوباره عشقستان مثل قبل بشه

سلام عواطف گلم!
مثل همیشه وبت فوق العادس!خیلی دلم براتون تنگیده بود.
بعد مدتها برگشتم. با آپ جدید!
خوشحال میشم سر بزنی
مرسی.فعلا

setare 1391/05/04 ساعت 23:52

taghriban 2 mahe pish umadam,hamin mataleb bood k alan hast.weblog ro az arsh b farsh avordid.bazam mese ghabl mishe ama na injoor.age hanooz in weblog ro doost darid pas talash konid k har rooz behtaro behtar she.

foroogh 1391/08/27 ساعت 16:42

man kheiliiiiii tanha shodam
hamishe dusteton daram

ف 1391/10/28 ساعت 17:33

برگردین لطفا
خیلی وقتا دلم واستون تنگ میشه
دوستتون دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد