شعر عاشقانه

شعر و عکس عاشقانه عشقستان دوبیتی تک بیتی زیبا قصیده رباعی

شعر عاشقانه

شعر و عکس عاشقانه عشقستان دوبیتی تک بیتی زیبا قصیده رباعی

شعری بسیار زیبا از سهراب سهری

غمی غمناک

 

شب سردی است، و من افسرده.

راه دوری است، و پایی خسته.

تیرگی هست و چراغی مرده.

 

می کنم، تنها، از جاده عبور:

دور ماندند زمن آدم ها.

سایه ای از سر دیوار گذشت،

غمی افزود مرا بر غم ها.

 

فکر تاریکی و این ویرانی

بی خبر آمد تا با دل من

قصه ها ساز کند پنهانی.

 

نیست رنگی که بگوید با من

اندکی صبر، سحر نزدیک است.

هر دم این بانگ برآرم از دل:

وای، این شب چقدر تاریک است!

 

خنده ای کو که به دل انگیزم؟

قطره ای کو که به دریا ریزم؟

صخره ای کو که بدان آویزم؟

 

مثل این است که شب نمناک است.

دیگران را هم غم هست به دل،

غم من، لیک، غمی غمناک است

سهراب سپهری

نظرات 6 + ارسال نظر
asal 1390/06/03 ساعت 12:01

salam man tanhatarin adame roye zamin asheghe she er hamatuno dooooooooooooooooooooooooost daram mer30000000000000000000 be khatere she:rhaye ghashangeton

parinaz 1390/06/10 ساعت 21:35 http://adimyoxblogfa.com

وبلاگتون فوق العاده شاعرانست عشقتون پاینده

خیلی ممنون از این همه احساسات شما امیدووارم تو زندگیتون هیچوقت غم نبینین.دوستتون دارم ۰۹۳۸۵۵۰۶۰۵۶
دنبال یه دوست میگردم؟؟؟!!!

Ehsan Farhani 1390/08/12 ساعت 09:39

nice

dena 1390/09/10 ساعت 20:15 http://miladfarhadi.blogsky.com

وبلاگتون واقعا عالیه.من مدتها بود دنبال این شعر ها بودم.من خودم شاعرم

dena 1390/09/10 ساعت 20:20

وبلاگتون عالیه.من خودم شاعرم و مدت ها بود دنبال این شعر ها بودم .راستی خیلی کار جالبیه که وقتی وارد میشیم اهنگ بخش میشه امیدوارم همیشه سرزنده باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد