شعر عاشقانه

شعر و عکس عاشقانه عشقستان دوبیتی تک بیتی زیبا قصیده رباعی

شعر عاشقانه

شعر و عکس عاشقانه عشقستان دوبیتی تک بیتی زیبا قصیده رباعی

افسوس..

من با تو بودم اما تو افسوس

به بودن من نکردی عادت

تو پر کشیدی من پر شکستم

تو ساده بودی من ساده ماندم

تو با من از شب گلایه کردی

من بی تو تا صبح از خونه خوندم

چشمای سردت دنیای من بود

اما تو هیچ وقت باور نکردی

شکستم و تو یه لحظه

با گریه های من سر نکردی

من با تو بودم وقتی که آروم

پشت نقاب آیینه سوختی

کاش وقت رفتن بهم میگفتی

اون همه عشقو به چی فروختی؟

نظرات 5 + ارسال نظر
امیر 1390/07/15 ساعت 10:22 http://10vesick.blogfa.com/

سلام

وبتون عالیه

با تبادل لینک موافقید ؟

اگه مایل بودید منو به اسم وبلاگم بلینکید و من شما رو ؟

خبرم کنید

فروغ 1390/07/15 ساعت 19:19

مثل آن مسجد بین راهی تنهایم
و هرکس هم که بیاید مسافر است
و هم میشکند نمازش را و هم دلم را ...
و می رود

EBI 1390/07/18 ساعت 12:42

مرسی عالی بود

آتنا 1390/08/28 ساعت 10:29

بعضی از مطالبتون عالیه فوق العاده ممنون

دریا 1390/09/06 ساعت 10:41

مچکرعاااااااالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد