شعر عاشقانه

شعر و عکس عاشقانه عشقستان دوبیتی تک بیتی زیبا قصیده رباعی

شعر عاشقانه

شعر و عکس عاشقانه عشقستان دوبیتی تک بیتی زیبا قصیده رباعی

تقدیم به عزیزتر از جانم

غـــــم از دست دادنت برایم سخت است ودشوار. 

لحظه ها تو را از من می طلبند و خاطره هایم هر لحظه تو را یاد می کنند. 

قاصدکی که هر روز خبر تو از تو برایم می آورد گویی با من قهر کرده است یا مرا پیدا نمی کند. 

کــــــــــــــاش قاصدک ها از تو برایم خبری بیاورند که قلب من در نبود تو شکسته است ومن هنوز منتظر قاصدکان خوش خبر نشسته ام.  

                                

                              بیاد عزیزم *م*

نظرات 5 + ارسال نظر

سلووووووووووووووم ...وبتو خیلی ناااااااااازه دخمل پسملای جیگرررررررررر..به منم سری بزنیدد.......فداااااااای همتو ن..بخصوص خودت داداشی گلم.....بووووووووووووووووووووس .بای

فرشاد 1390/07/22 ساعت 19:08 http://sunnyy.blogfa.com

سلام
وبتون قشنگه لینکتون کردم

جوجو 1390/08/20 ساعت 19:56

اقا ای ول........مرسی کمل ا...

دریا 1390/09/06 ساعت 10:39

خیلی قشنگه امیدوارم همه دلداده ها به هم برسن

وبلاگت واقعا زیباست
من هم مثل شما دربه در (م) خودم هستم
ممنون میشم به منم یک سری بزنید ممنون میشم
البته از دوبیتی زیبای شما هم استفاده کردم ممنون و خدا حافظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد