شعر عاشقانه

شعر و عکس عاشقانه عشقستان دوبیتی تک بیتی زیبا قصیده رباعی

شعر عاشقانه

شعر و عکس عاشقانه عشقستان دوبیتی تک بیتی زیبا قصیده رباعی

خیانت

گناهت را نمیبخشم! تو را با دبگری دیدم که گرم گفتگو بودی

با او آهسته میرفتی سراپا محو او بودی

صدایت کردمو بر من چو بیگانه نگه کردی

شکستی عهد دیرینه گنه کردی گنه کردی

گناهت را نمیبخشم! چه شبها را که من تنها به یاد تو سحر کردم

چه عمری را که بیهوده به پای تو هدر کردم

گناهت را نمیبخشم! همین بود آن وفایی را که میگفتی

همین بود آن صفایی را که میگفتی

تو که خود این چنین بودی چرا روزم سیه کردی..........

سیه کردی سیه کردی.....

گنه کردی گنه کردی.......

نظرات 10 + ارسال نظر

اصفهان پاتوق
با تبادل لینک چطوری همشهری؟؟؟

رویا 1390/07/08 ساعت 15:39 http://parpar2007

سلام عواطف وبقیه سایت خوشملی دارین اگه میشه اشعار قشنگ تراز ایناروبزارین

سلام دوسته عزیزم
واقعا شعر هاتون عالیه
یه جورایی محشره
خوشحال میشم پیش ما هم بیایی
واقعا شعر هاتون احسنت و تشویق داره

نارون 1390/07/12 ساعت 10:21

سلام
شعراتون خیلی محشره من دوسشون دارم

خودم 1390/08/17 ساعت 12:51 http://salman044.blogfa.com

سلام این یه شعرتون از بقیه بهتر بود امیدوارم همه ی عاشق ها به عشقشون برسن شما هم همین طور

leila 1390/09/03 ساعت 23:28 http://respina2012.loxblog.com

سلام نفس دمت گرم وب خفنی داری به منم سر بزن اگه با لینک موافقی پی ام بذار

دریا 1390/09/06 ساعت 10:46

شعرات حرف ندارن منویادعشق۲سال پیشم میندازه عاااااااااالی بود

arezoo 1390/09/12 ساعت 16:09

سلام بر تمامی عاشق ها.....
شعر هاتون عالیه و محشره خیلیییییییییییییییییییی
دوووووووووووووووستون داااااااااااااااااااااااارم

امیریاسین 1390/09/15 ساعت 17:57

سلام گلم شعرات عالی بود منم یادکسی افتادم که بهش نرسیدم

maral 1390/09/18 ساعت 22:42

salam va khaste nabashid
mikhastam agar mayel bashid bishtar ba ham ashena shim
sheratoon ye joraii adamoo mibare to koma,sokot,....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد