شعر عاشقانه

شعر و عکس عاشقانه عشقستان دوبیتی تک بیتی زیبا قصیده رباعی

شعر عاشقانه

شعر و عکس عاشقانه عشقستان دوبیتی تک بیتی زیبا قصیده رباعی

هرجایی شعری ازفروغ فرخزاد که بنابه دلایلی به چاپ نرسید.


ازپیش من بروکه دل ازارم 

تاپایداروسست وگنهکارم 

درکنج سینه یک دل دیوانه 

درکنج دل هزارهوس دارم 

قلب تو پاک ودامن من ناپاک 

من شاهدم به خلوت بیگانه 

توازشراب بوسه من مستی 

من سرخوش از شراب وپیمانه 

چشمان من هزارزبان دارد 

من ساقی ام به محفل سرمستان 

تاکی زدرد عشق سخن گویی 

گربوسه خواهی ازلب من بستان 

عشق تو همچوپرتومهتابست 

تابیده بی خبربه لجنزاری 

باران رحمتی است که می بارد 

برسنگلاخ قلب گنهکاری 

من ظلمت وتباهی جاویدم 

توافتاب روشن امیدی 

به جانم ای فروغ سعادت بخش 

دیراست این زمان که توتابیدی  

دیرامدی ودامنم ازکف رفت 

دیرامدی وغرق گنه گشتم  

ازتندبادذلت بدنامی  

افسردم وچوشمع تبه گشتم.

نظرات 4 + ارسال نظر
مینا م 1389/12/03 ساعت 10:53

من همیشه از خوندن شعرهای فروغ لذت می برم.
انتخابتون عالی بود.

سحر 1389/12/03 ساعت 11:01

زیبا بود عالی مرسی

علی سزاوار 1389/12/03 ساعت 13:37

سلام میلاد جان
وبت فوق العادست
تبریک میگم بهت
مخصوصا شعری که تو آپ پایینی گذاشتی
میدونی چیه عاشق واسه معشوقش هرکاری میکنی
منم مثل تو ی وب داشتم که عنوانش بود"عاشق و معشوق"
ولی پاکش کردم...
نظرای خصوصیتو بخون
بای

A 1389/12/04 ساعت 17:11

Slam milad jan aali bud,age betuni kari k0ni k beshe postato share k0nim be facebook,fogholadetar mishe.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد